вторник, 7 апреля 2020 г.

Souvenirs aus Berlin

Präposition für + Akkusativ
Wen?-кого?
Für wen?- для кого?
Ohne wen? - без кого?

Akkusativ

der змінюється на den !!!!!/ meinen
die не змінюється  die/meine
das не змінюється  das/mein

Das Geschenk ist für das/mein Kind.- Подарунок -для (моєї)дитини.
Die Blume ist für die/meine Mutter.- Квітка - для( моєї) мами.
Das Auto ist für den/meinenVater. - Машина- для(мого) батька.
Die Bücher sind für die/meine Kinder.- Книжки -для( моїх) дітей.

Kursbuch:
S.13 Üb.14(a): Це привезли з собою Йенс, Віктор, Софі із Берліну. Прослухайте диск(№1, трек 9). Що це? Для кого подарунки?
Виконайте вправу письмово (до 10 квітня включно)

Складіть письмово за зразком з поданими словами по 3 речення:
der Zug, die Karte, die Uhr, die Tasse Kaffee, die Currywurst, die Bananen, die Schokolade, das Handy.
Зразок: Das Gepäck ist für meine Freundin.-Багаж- для моєї подруги.
Eine Tasse Tee ist für meinen Bruder.- чашка чаю- для мого брата.
Die Bücher sind für meine Mitschüler.- Книжки - для моїх однокласників.
 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий